Daisypath

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 13, 2011

10 Days Photo Challenge : Day 1..

Your Facebook profile photo :


Aimie Cr
The picture was taken on my birthday celebration by my Sayangs.

Tempat kejadian : Atas jalanraya dalam kawasan UIA berdekatan dengan tangga Batu Caves. HAHA *panjang tak?
Tarikh Kejadian : 25 March 2011.
Mangsa Kejadian : Aimi Nadia.
Senjata yang Digunakan : Tepung.

Crazy enough huh. HAHA. Berkejar-kejaran macam orang gila sambil main baling-baling tepung macam budak kecik. And it was in the middle of night you. Semua orang dah jadi macam Hantu Kak Limah. HAHA. Baju, beg, my phone and included myself were fully covered by TEPUNG. Such a fun and unforgettable memories for me okay. Special thanks credited to all my Sayangs; Meor a.k.a SukaSuki, Alia, Zana, Huhu, Nana, Balqis, Fika, Faruq, Pcot, Nurdin, Faizul Hadi, Zafir, Gaga, Daus. Oh, ramainya. Hihi. And if any of you read this, I wanna say that I really heart all of you. I really mean it okay. Hihi. Touching tak?


P/s: Heart you too sayang. Hehe.

4 comments:

  1. touching nye. mcm handphone touch scree :P

    ReplyDelete
  2. Alaa terharu la sy :')

    nk buat jugak boleh tak? tp nk buat semua dlm satu hari? hahaha sbb malas nk buat tiap2 hari :p

    ReplyDelete
  3. sukasuki: ohoi..tau ah nga kemaruk nk beli fon touch screen..HAHA

    Fika: HAHA..sila terharu ye..aha..buatlah..tp lau buat dlam satu hari xde lak dipanggil challenge..tak gitu?agak menguji ksabaran kn kne tgu 10 ari..heh3 :D

    ReplyDelete
  4. haha okok. fika buat tiap2 hari. hehe kena committed ni :D

    ReplyDelete